ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

دوخت سفارشی کت و دامن زنانه

کت و دامن‌ زنانه در دسته لباسهای رسمی قرار میگیرد. در سالهای اخیر با توجه به نوع دوخت و طراحی های متفاوتی که صورت گرفته هر فردی میتواند به راحتی و با هر سلیقه ای نمونه های مناسب از کت و دامن را برای خود انتخاب کند. خرید یک نمونه از این لباس و داشتن آن در کمد خود بهترین گزینه برای مهمانی های رسمی است و همیشه در دسته لباسهای ترند خواهد بود که با کاربرد وسیع خود در مهمانی های رسمی و دورهمی های آخر هفته جوابگوی نیاز شما باشد.

دامنه ی گسترده ای از رنگ ها کت و دامن را فرا میگیرد اکثرا خانم های مسن تر به دنبال رنگ های تیره و خانم های جوان از رنگ‌های شاد تر مثل قرمز ،صورتی و سبز نیز استفاده می‌کنند. اگر به هر دلیلی تمایل دارید کت و دامن مشکی به تن کنید بهتر است از پارچه های ساده استفاده کنید تا بتوان با استفاده از اکسسوری هایی که مخالف با رنگ پارچه باشد برای جلوه‌ی بیشتر استفاده کرد.

از مهمترین موارد در پوشیدن کت و دامن پوشیدن لباس مناسب در زیر کت است. اگر کت یقه‌ی مناسبی داشته باشد میتوان آن را به تنهایی پوشید و یا میتوان از یک شومیز یا یک تاپ‌ ساده‌ی ساتن و البته متضاد با رنگ کت استفاده کرد. حتی برای زیبا تر جلوه دادن کت میتوان سر آستین‌های پیراهن یا شومیز خودرا از زیر آستین های کت بیرون بیاورید.

بعضی از خانم ها برای پوشش بیشتر تمایل به پوشیدن جوراب در زیر دامن خود هستند. بهتر است جوراب از زانوهای شما بالاتر نرود و از رنگهای مشکی و رنگ پا و یا همرنگ‌ لباس خود استفاده کنید البته شما میتوانید کت و دامن مجلسی خود را بدون جوراب به تن کنید. در نهایت انتخاب کفشی مناسب میتواند از اهمیت زیادی در استایل کت و دامن شما داشته باشد مانند کفش پاشنه بلند که بسیار کلاسیک است و بهتر است همرنگ کت و دامن شما باشد میتوان انتخاب مناسبی برای یک مهمانی رسمی و مجلسی باشد.



© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex