ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

دوخت کت و شلوار زنانه بصورت سفارشی

1510
دوخت کت و شلوار زنانه بصورت سفارشی

کت و شلوار زنانه از آن دست لباس‌هایی است که در تمامی مکان‌ها و مهمانی های خودمانی و رسمی میتوان از آن استفاده کرد و در عین حال خوشتیپ و خاص بود. کت و شلوار زنانه استایلی زیبا و جذاب به خانم ها میبخشد و از آیتم های مهم و واجب در کمدها می‌باشد. در واقع مدل کت و شلوار زنانه و دخترانه شبیه به کت و شلوارهای مردانه است اما معمولا ظرافت و پیچیدگی های بیشتری نیاز دارد.

مدلهای کلاسیک کت و شلوار برای خانم ها همواره مطرح بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراسم‌ رسمی و مناسبتهای خاص به حساب می آید. کت و شلوار زنانه چه فیت چه اور سایز چه گشاد همیشه طرفداران خاص خود را دارد چرا که میتواند حس راحتی و آزادی بی‌نظیری را ضمن‌ داشتن یک ظاهر شیک و به روز در آن تجربه کنند.

کت و شلوار زنانه

باید در نظر داشته باشید که کت و شلوار باید بر اساس فرم بدنتان تهیه کنید زیرا اگر بدون در نظر گرفتن فرم بدنتان آن را انتخاب کنید موجب تنگ شدن یا آویزان بودن کت و شلوار روی بدن شما میشود. برای مثال اگر قد کوتاهی دارید و یا ریز نقش هستید بابد کت هایی را انتخاب کنید که دقیقا تا روی کمر یا دقیقا در زیر آن قرار بگیرد چرا که این کت ها موجب بلندتر دیده شدن شما میشود.

کت شما باید اندازه باشد و تنگ نباشد آستین های آن باید تا سر مچ ها باشند و تا زیر انگشت شصت شما نرسد، همچنین حین پوشیدن کت وقتی آرنج خودرا خم میکنید نباید احساس پیچیده شدن جسمی سفت را به دور بازویتان داشته باشید. برای زیبا جلوه دادن کت و شلوار پوشیدن یک کفش پاشنه بلند و استفاده از اکسسوری های جذاب و چشمگیر میتواند از رنگ و لعاب کت و شلوار شما را چند برابر کند.

دوخت سفارشی

خدمات خیاطی آنلاین

ترمیم یقه کت

ترمیم یقه کت از مواردی است که تقریبا...

پل کمر شلوار جین

پل کمر شلوار جین یکی از مواردی که...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیر کاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی...

خدمات خیاطی آنلاین

خیاطی آنلاین یکی از خدمات که معمولا در تمام...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

کوچک کردن سایز پیراهن مردانه

اکثر ما این تجربه شیرین هدیه گرفتن یک...

تعمیرات انواع پیراهن

تعمیرات انواع پیراهن مردانه بصورت کاملا تخصصی، شما...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex