ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

کت و شلوار مردانه

1274
کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه از مهمترین پوشاک برای آقایان می باشد که عموما در مراسم های رسمی و حتی به صورت روز مره مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل مهم است که بعد از پوشیدن یک کت و شلوار مردانه احساس راحتی را در آن داشته باشیم . کت و شلوار جزء لباسهایی هستن که دوخت کاملاً حرفه ای را میطلبد و هر شخصی قادر به دوخت آنها نمی باشد ، اگر قصد تهیه کردن یک کت و شلوار سفارشی با تن خور عالی و بدون ایراد را دارید پیشنهاد ما دوخت آن توسط یک خیاط ماهر و زبر دست و حرفه ای میباشد و اگر علاقه ای به پروسه دوخت ندارید و ترجیح می دهید کت و شلوار را به صورت آماده از فروشگاه تهیه کنید ما به شما کمک میکنیم تا با توجه کردن به موارد زیر کت و شلوار ایده آل خود را به راحتی تهیه کنید ، سایز بودن کت و شلوار مردانه به موارد زیادی مربوط می شود که ما قصد داریم به تمامی این موارد اشاره کنیم:

اولین و مهمترین نکته برای داشتن یک کت شیک و زیبا پارچه آن می باشد ، پارچه کت بایستی از الیاف طبیعی باشد تا علاوه بر ایستایی عالی تن خور خوب و فوق العاده ای را داشته باشد ،پارچه کت باید دارای لطافت و ظرافت بالایی باشد تا بعد از پوشیدن مکرر از فرم و ایستایی آن کم نشود .

 نکته بعدی بعد از پارچه کت ، دوخت و برش های آن می باشد. از نکات مهم برای داشتن یک کت شیک و زیبا با دوخت عالی سایز سر شانه آن است که حتما باید به آن توجه کنید، برای اینکه از سایز سرشانه کت خود مطمئن شوید انگشت خود را از بالا روی درز سرشانه قرار داده و به سمت پایین فشار دهید اگر انگشت شما به سمت پایین رفت به این معنی است که سرشانه کت برای شما بزرگ است و اگر موقع فشردن درز سرشانه در جای خود ثابت ماند به این معنی است که سرشانه کت برایتان مناسب می باشد .

 نکته بعدی ایستایی یقه کت می باشد، یقه یک کت خوش دوخت باید صاف و با زاویه ی مرتب و مناسب باشد و به هیچ عنوان نباید در قسمت زیرین یقه کت خط دوخت و یا حالت دو تیکه شدن را داشته باشد.
 


کوتاه کردن قد آستین کت مردانه


کوتاه کردن قد آستین کت مردانه ازموارد مهم در تعمیرات لباس به شمار می رود و اندازه بودن قد آستین کت از موارد مهم در زیبا ایستادن یک کت مردانه می‌باشد که به واسطه داشتن دکمه در سر آستین از زیبایی خاصی بر خوردار می‌شود، گاها بعد از خرید یک کت زیبا تنها موردی که خیلی با خود کت هماهنگ نیست بلند بودن قد آستین است که خیلی از افراد به اشتباه این تصور را دارند که بعد از کوتاه کردن قد آستین کت حالت اورجینال و اصلی خود را از دست می‌دهد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و شما می‌توانید با استفاده از خیاط متخصص خدمات مربوط به کوتاه کردن قد آستین کت مردانه خود را به حالت اورجینال و اولیه انجام دهید و از آن کت به عالی ترین شکل استفاده نمایید.


کوتاه کردن قد کت مردانه


کوتاه کردن قد کت مردانه یکی دیگر از نکات قابل توجه برای تغییر مدل در یک کت می باشد ،برای داشتن یک کت زیبا اندازه بودن قد آن مسئله مهمی میباشد که در صورت کوتاه بودن ، قد بالاتنه فرد را کوتاه تر و در صورت بلند بودن آن ، قد خود فرد را کوتاه نشان می‌دهد به همین دلیل خیلی مهم است که قد کت اندازه باشد ولی این نکته ،  مهم است که بدانیم قد کت را به چه اندازه ای کوتاه کنیم تا قد کت به اندازه ای مناسب در بدن شما باشد ،برای مثال کت های اسپرت قد های کوتاه تری نسبت به کت های رسمی دارند ولی قد یک کت ایده آل ربط مستقیمی به قد خود شخص دارد که این مسئله بایستی در کوتاه کردن قد کت مردانه مورد توجه قرار بگیرد .


سایز سرشانه کت مردانه


سایز سرشانه کت مردانه از مهمترین قسمت های یک کت می‌باشد که نشان دهنده یک کار حرفه ای و زیبا در بدن شخص می‌باشد. به همین دلیل باید سایز سرشانه کت مطابق با سایز سرشانه خود شخص باشد. کوچک بودن و یا بزرگ بودن سرشانه استایل کلی کت را از بین می‌برد ، به همین دلیل اندازه بودن سرشانه کت مردانه از نکات مهم در کت به شمار میرود .
 

مدل کت های مردانه


مدل کت های مردانه به چند دسته تقسیم می شوند، مدل تک دکمه، دو دکمه و سه دکمه ، در مدل‌های تک دکمه معمولا مدل کت ها به صورت اسپرت می باشد به این معنی که تنه کت تنگ تر و قد آن نیز کوتاه تر از حد معمول است و کت های دو دکمه معمولا به صورت رسمی تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و سایز آنها نسبت به کت های اسپرت آزادتر است ولی کت های سه دکمه امروزه طرفداران کمتری نسبت به مدل های دیگر کت ها دارند از این رو سفارش کمتری برای دوخت دارند.


خدمات خیاطی آنلاین

ترمیم یقه کت

ترمیم یقه کت از مواردی است که تقریبا...

پل کمر شلوار جین

پل کمر شلوار جین یکی از مواردی که...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیر کاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی...

خدمات خیاطی آنلاین

خیاطی آنلاین یکی از خدمات که معمولا در تمام...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

کوچک کردن سایز پیراهن مردانه

اکثر ما این تجربه شیرین هدیه گرفتن یک...

تعمیرات انواع پیراهن

تعمیرات انواع پیراهن مردانه بصورت کاملا تخصصی، شما...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex