ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

رفو شلوار جین

1096
رفو شلوار جین

رفو شلوار جین یکی از رایج ترین رفوها در شلوارها به شمار میرود که دلایل متفاوتی دارد و در جاهای مختلفی از شلوار جین ایجاد میشود که یکی از مهم ترین آنها در قسمت داخلی ران می باشد که از دلایل اصلی به وجود امدن آن ساییده شدن قسمت داخلی و بیرونی ران  و فاق شلوار می باشد و این اتفاق در حالی است که تمام قسمت های شلوار جین سالم و بدون مشکل است و تنها دلیل استفاده نکردن از آن همین موضوع می باشد . احتمالا خیلی از ما متوجه شدن این مشکل ، شلوا را کنار گذاشته و از آن استفاده نمیکنیم ولی ما به شما میگوییم که میتوانید با رفو شلوار جین و ترمیم پارگی های  فاق و ران به صورت کاملا تخصصی مجدد از آن شلوار به مدت طولانی تر استفاده نمایید .
 

رفو شلوار لی


رفو شلوار لی یا همان جین برای قسمت های پوسیده و پاره شده قسمت داخلی شلوار جین وداخل فاق  با استفاده ازمقداری  پارچه و وصل کردن ان در قسمت داخلی شلوار وچرخ کاری از قسمت روی شلوار با نخ هم رنگ انجام می شود . مجموعه خیاطی آنلاین این اطمینان را به شما میدهد که رفو شلوار لی یا همان جین شما را به صورت کاملا تخصصی و با ظرافت بالا برایتان به عالی ترین شکل  انجام می دهد .


رفوی شلوار جین

رفو شلوار لی یا جین مختص فاق نمیشود در مواردی چون پشت جیب ها که با تحت فشار بودن باعث پارگی میشود که متخصصان و خیاط های مجرب مجموعه خیاطی آنلاین این امکان را برای شما فراهم کرده که حتی بدون هیچ تغییری در جیب های پشت قسمت پوسیدگی و پارگی شلوار شما را رفو کند . رفوشلوار لی یا همان جین کار بسیار تخصصی است که با ثبت سفارش در مجموعه خیاطی آنلاین میتوانید از این خدمات استفاده کنید .

خدمات خیاطی آنلاین

ترمیم یقه کت

ترمیم یقه کت از مواردی است که تقریبا...

پل کمر شلوار جین

پل کمر شلوار جین یکی از مواردی که...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیر کاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی...

خدمات خیاطی آنلاین

خیاطی آنلاین یکی از خدمات که معمولا در تمام...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

کوچک کردن سایز پیراهن مردانه

اکثر ما این تجربه شیرین هدیه گرفتن یک...

تعمیرات انواع پیراهن

تعمیرات انواع پیراهن مردانه بصورت کاملا تخصصی، شما...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex